Lätt att glömma vad som är viktigt !?

image6

Inte för mig.... Kärlek är viktigt! Att man har någon att tycka om och som tycker om en tillbaka!

Det är så många som söker kärlek och bekräftelse på ställen där det inte finns..
Det är jävligt lätt att hitta någon att kn*lla med om man är ute och festar..någon som för stunden får en att känna sig fin, underbar, snygg, värt något ja till och med smart.

En tjej på nitton som aldrig riktigt fått pröva sina vingar, som aldrig riktigt har hittat sig själv, som har ett självförtroende som är nästintill obefintligt, som varje helg gör sig fin med förhoppningen att just idag ska jag hitta honom.. men när söndagen kommer, som den alltid gör sitter hon där lika ensam som innan och helgens "nöjen" som en dov värk i bakhuvudet.

Jag tror att hon vet om att allt det hon gör är fel men saknaden av bekräftelse är nog trots allt större....Hoppas bara att hon hittar rätt väg...snart !

Man kan hitta sitt livs kärlek på krogen.. men det finns så många andra ställen där han kan finnas därför förstår jag inte varför alla gör sig fina och dansar för vad allt vad rumpan håller för att han ska märka dig och ta med dig hem. Det alla vet men förnekar är att han hade tagit hem vem som helst bara för att få doppa den.. inte att föneka att han faktiskt kan fastna för dig och att du kan vara den han vill ha.. men.. detta men.. det kan ju trots allt vara du ?!

Jag träffade min pojkvän en kväll efter krogen.. så vem e jag att säga detta ? i mina vildaste förhoppningar så hade jag aldrig trott att det skulle vara han.. o hade jag vetat vem han var "innan" så tror jag inte ens att jag hade tänkt tanken men nu är han min...den som står där bredvid mig i vått o torrt.. han har dock blivit en helt annan på bara denna lilla tid vi varit tillsammans.. inte för att jag har krävt det men för att han faktiskt älskar mig trots mitt jävliga humör, min morgonandedräkt o allt det där andra som inte är det bästa av mig.... Glad över det! /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0