duktig!?

Vaknade i morse och kände att NU måste jag ta tag i mig själv, ringde några samtal till bemanningen och aktiverade mitt vikariebankskonto, ringde också till södralångg där jag brukar jobba men de hade inget till mig så jag satte in att jag kan jobba heela februari både natt och dag med bemanningen. Puh.. jättejobbigt att vara på olika ställen ju eftersom man inte kan hälften där. Ska jobba 7.30 till 11.30 på Västra fäladens hemvård imorgon och det blir säkert lyckat när mitt lokalsinne är obefintligt.
         Igår var vi på kalas hemma hos Fredriks dotter Moa, trodde det skulle bli lite obekvämt sådär eftersom man aldrig träffat människorna där men det var faktiskt riktigt trevligt och Ellen ville inte gå ifrån Moa. Hon tyckte att hon skulle följa med oss hem, men jag lyckades undvika en hysteriskt arg flicka genom att säga att Moa skulle komma och hälsa på oss i veckan.
         Ska försöka vika resten av tvätthögen som bara har växt den senaste veckan och sen blir det nog bara middag med mina älsklingar och mys i soffan ikväll. /c


Kommentarer
Postat av: Felicia

Awwe det låter så mysigt :) Har du testat ringa till föreningsgatan igen?

2009-02-16 @ 17:39:21
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0