idag..

Vaknade i morse, hur pigg som helst och det kändes som "vadå maratonlopp, det är väl ingenting" och nu två timmar senare så hade jag helst bara velat krypa ner i sängen igen. 
        Men ska ta tag i mig själv nu, ta en dusch och ta på mig lite myskläder och sen tänkte jag att jag skulle hinna med en runda till Hanna och titta på hennes "nya" lägenhet vilken jag inte har varit i ännu även om det känns som att hon har bott där i en evighet nu. 
        Senare idag är det tänkt att Fredrik ska hämta sin flicka på dagis och så tänkte vi baka en tårta till henne eftersom hon fyllde fem år igår. Ellen tycker det är lite jobbigt att Moa ska få presenter och inte hon, precis som barn alltid gör.
        Men Ellen ska ju få en en väldigt speciell födelsedagspresent i år :) En liten lillebror eller lillasyster. Tre månader kvar och nu börjar det kännas lite tyngre. På dagarna är det hyfsat lugnt men på nätterna som är fyllda med x antal toabesök från min sida så är det inte lätt att resa sig ur sängen. Höften knakar så att man tror att man går av på mitten snart, och att förflytta sig från sängen in till toa känns som nämnt ovan, ett maratonlopp. Men den som väntar på något gott. /c


Kommentarer
Postat av: Felicia

oooo vad spännande :D Ska ni ta reda på innan om det är en flicka eller pojke?



Börjar det synas nu? :D

2009-02-14 @ 17:41:26
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0