Drömlägenheten

Nu är det bestämt! Vi får vår drömlägenhet. Helt underbart. Klinkers och värmegolv i hela lägenheten, helt nytt kök, tvättmaskin och torktumlare, både badkar och duschkabin, diskmaskin och helt nya vitvaror i köket och två förråd inuti lägenheten så vi slipper allt vad källare och vindsförråd heter. Egen ingång på första våningen. Går runt som i en dröm, planerar var allt ska stå och ritar upp skisser alltså helt besatt. :) Dock en underbar känsla.

Nu är det sista rycket med jobb, jobbar hela helgen och sen ska jag vara mammaleeedig :) en massa packning som väntar men det är bara skönt att ha något att göra och bra att hålla sig igång så kanske jag lyckas undvika att ellen får syskon på sin egen födelsedag. Man får väl ta till alla knep med färdknäppar och allt vad det heter så att det blir lite tidigare. 

Snart kommer du hem Felicia :). Vet att det är jobbigt för dig med allt som ska lämnas och vänner som man inte kommer att träffa lika ofta längre men jag tycker iallafall att det ska bli roligt. Nu kommer jag dessutom ha tid att ses! :) /c

  


Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh vad bra att ni fick den :D vad roligt, när går flytten? Nej ut med ungen tidigare, så dom ka skämmas bort varsin dag :p



ja jag komemr snarft hem, och det är undebart samtidigt som det är jobbigt, men guud vd vi ska umgås, du blir inte va emd mig nu, inte på ett tag iaf. saknar dig.

2009-04-03 @ 23:50:26
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0