Tiden går framåt allt för snabbt..

Och jag hinner inte med..

Jobbade ons,tors,fre och lördag kväll så det kändes inte som att jag hade träffat Ellen på hur lång tid som helst så när jag jobbat färdigt i söndags så tillbringade jag resten av eftermiddagen och kvällen med att baaara krama om henne. Det är underbart att vara mamma på många sätt men det där dåliga samvetet och saknaden när man inte är med sitt/sina barn lär nog bara bli värre med åren.
       Ska försöka ladda om mina batterier nu inför helgen då jag ska jobba Fre,lör,sön,måndag natt så det blir inte förrän på tisdag 07.00 som jag går av. Ser inte alls fram emot detta eftersom jag inte vet hur pass bra jag kommer att klara av att jobba nätter med min mage och så. /c


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lycka till, jag tror du fixar det :D

2009-03-04 @ 16:50:17
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0